Translate

czwartek, 28 sierpnia 2014

Liebster Award 2

Hejka!
Po raz kolejny zostałam nominowana do Liebster Award przez ewę39393 i Agnieszkę Katarzynę.

Pytania od ewy39393:
1. Planujesz następnego bloga? Jakiego?   Chyba tak, ale raczej nie najszybciej, bo niedawno stworzyłam 2. bloga o Sissi.
2. Masz rodzeństwo?   Mam brata, 3 siostry cioteczne i brata ciotecznego  (dla niewiedzących to jakby kuzyni) :D
3. Chcesz, aby był 6 sezon Code Lyoko?   Tak, ale animowany!!! :)
4 Lubisz Kod Lyoko Ewolucje?   Nie zbyt.
5. Ulubiona liczba?   Chyba 12.
6. Masz zwierze?   Niestety nie :(
7. Jakiej firmy jest twoja klawiatura?   Piszę na laptopie HP ;)
8. Ulubiona postać z Code Lyoko?   Yumi i Odd (wcześniej w takich pytaniach o nim zapomniałam. Głupia ja!!!)
9. Wolisz by Yumi była z Ulrichem czy Williamem?   Ulrichem.
10.Uprawiasz sport? Jaki?   Nwm czy to się liczy, ale gram z bratem w piłkę nożną i siatkówkę :)
11. Lubisz francuskie piosenki?   Zależy jakie...

Pytania od Agnieszki Katarzyny:
1.Jaki jest twój ulubiony bohater z CL?   Odd i Yumi
2.Jaki jest twój znak zodiaku?   Koziorożec
3.Jabłko czy gruszka?   Jabłko
4.Ile masz lat?   Rocznikowo 13
5.William czy Ulrich?   Lubię obydwóch.
6.Jaki jest twój ulubiony kanał w telewizji?   TVN, Polsat, wszystkie TVP, Eska Tv, teletooon i lubię jeszcze disney'owe kanały.
7.Jakie masz wady?   Trudno mi podejmować decyzję, jestem trochę nieśmiała i wiele w wyglądzie i ogólnie...
8.Jaka jest twoja ulubiona pisarka\pisarz?   Nie mam...
9.Gdyby miała powstać 6 seria CL, to wolałabyś\wolałbyś animowaną czy z aktorami?   Zdecydowanie animowaną :)
10.Wolisz kiedy pada deszcz czy wtedy kiedy jest słonecznie?   Lubię i to, i to :D
11.Jaki jest twój ulubiony odcinek CL?   Nie mam

Pozdro
Jula ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz