Translate

piątek, 27 czerwca 2014

WAKACJE!!!

Hejka Kochani!!!
Piszę to, bo w końcu nadeszły WAKACJE!!! Z jednej strony cieszę się, a z drugiej mam ochotę się rozryczeć, bo skończyłam 6 klasę oraz opuszczam moją super wychowawczynię i klasę :'( Postanowiłam jednak się ogarnąć i złożyć Wam życzenia. A więc...

Moi Kochani Czytelnicy!!!
Życzę Wam, aby te wakacje były udane. Żebyście spędzili miłe chwile 
z rodziną, przyjaciółmi czy kim tam chcecie, nad morzem, w górach, 
za granicą, w Polsce, u babć, cioć, wujków, dziadków, przyjaciół, rodziców 
(jeżeli z nimi nie mieszkacie), w mieście na wsi lub po prostu w domu.
Jeżeli macie blogi, abyście mieli więcej czytelników i odwiedzin
na stronie czy co tam chcecie:)
Juli sia

7 komentarzy:

  1. pierwszy dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo i oczywiście nawzajem.<3
    Rozumiem Cię, ja z kolei skończyłam gimnazjum i też czeka mnie zmiana szkoły, a już tak się przyzwyczaiłam do tej do której chodziłam do dziś..no ale cóż, taka jest kolej rzeczy- coś się kończy, a z drugiej coś się zaczyna.:) Wiem, że to smutne, ale pomyśl sobie, że wspomnienia związane ze starą szkołą i klasą pozostaną na zawsze, jak nie patrzeć to pocieszające.:) Trzymam za Ciebie kciuki, jestem pewna że świetnie sobie poradzisz w gimnazjum.:) Pozdrawiam.;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem jak to jest rozstać się z klasą . :) Życzę udanych wakacji i dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chcę ryczeć! Naszą kochaną panią opuszczam! :'( :'( Życzę ci udanych wakacji i do zobaczenia w gimnazjum!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:3
      P.S. Mam dokładnie ten sam problem! Jakimś cudem od ok. 18:30 przestałam, ale chyba znów będę:'(

      Usuń