Translate

czwartek, 8 maja 2014

Rozdział 3 cz. 2

Rozdział 3 cz. 2
Po pierwszym dniu lekcji leżę sobie na moim łóżku. Na przeciwko mnie siedzi Aelita i sms'uje z Jeremi. Czas na realizację mojego planu.
-Aelita...
-Tak?
-Muszę ci coś powiedzieć.
-Słucham-odpowiedziała Aelita.
-Ja... no... yyy... Wszystko wiem-wyszeptałam.
-Nie rozumiem-odparła różowo-włosa.
-Yyy... Chodzi o Lyoko!-wrzasnęłam- W nocy wszystko słyszałam! Później poszłam za tobą i schowałam się w kącie tak, żebyście mnie nie widzieli. Wiem o wszystkim! Błagam, poproś Jeremiego o nie używanie "powrotu do przeszłości"! Ciebie na pewno posłucha!
Aelita nic nie powiedziała, ale po jej minie wywnioskowałam, że jest zszokowana, przerażona, ale też ciekawa.
-Ale... Jak to... Jak mam im powiedzieć?
-Proszę... On cię bardzo lubi... Posłucha cię...-wyszeptałam.
-A inni?-zapytała Aelita.
-Przekonasz ich-powiedziałam.
-No dobrze-zgodziła się-Postaram się.
-Dziękuję! Ja wam z chęcią pomogę-wykrzyknęłam i przytuliłam Aelitę.
-Bo mnie udusisz-wyszeptała, a ja ją puściłam-Chodźmy na kolację zanim Odd wszystko zje.
Zaśmiałyśmy się i poszłyśmy do stołówki.

4 komentarze:

  1. Ekstra czekam na next co jakis czas bede czytala te twoje calkiem niezle opowiadanko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Nie mogą mnie wywalić! :D Reklma: kod-lyoko-moje-opowiadanko.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń