Translate

piątek, 9 maja 2014

Rozdział 4

Rozdział 4
Stoję pod ścianą stołówki i uważnie przyglądam się moim przyjaciołom. Rozmawiają o mnie i o Lyoko. Co chwilę któryś z nich spogląda w moją stronę. Nagle z krzesła wstał Odd i zawołał mnie ruchem ręki. Pośpiesznie podeszłam do stolika.
-Po długich dyskusjach...-zaczął swą przemowę Jeremi-...wspólnie stwierdziliśmy, iż twoja osoba...
-Zgadzamy się!-wrzasnął Odd, który nie mógł już wytrzymać. To wkurzyło okularnika.
-Bardzo Wam dziękuję.-wyszeptałam-I bardzo Was przepraszam za to, że Was śledziłam.
-Nie ma sprawy-powiedziała Yumi-Ale obiecaj, że nikomu nie powiesz o Lyoko.
-Obiecuję-obiecałam.
Po kolacji wróciłam z Aelitą do pokoju i jeszcze raz jej podziękowałam. Później obydwie poszłyśmy spać.
* * *
-Drrry...!!!-obudził mnie dźwięk budzika. Wstałam z łóżka i poszłam do toalety. Gdy wróciłam, ubrałam się i razem z różowo-włosą poszłyśmy na śniadanie.
-Hej!-powitał nas Odd-Co tak późno? Zdążyłem już zjeść 5 dokładek i...
-Dobra Odd, nie musisz nam tego mówić-przerwałam mu.
-Właśnie. Lepiej się pośpieszmy, bo za 10 minut zaczyna się wf-dodała Aelita i wszyscy zaczęliśmy jeść śniadanie. Później wf-ie była  geografia, matematyka i fizyka. Po lekcji z panią Hertz wszyscy poszliśmy na obiad.
-Gdzie Jeremi?-zapytała się Aelita. Dopiero teraz zauważyłam, że go nie ma. Nagle zza rogu wybiegł okularnik.
-O tu jest-powiedział Ulrich.
-X.A.N.A. atakuje-wrzasnął.
-O nie!-"zawył" Odd-Mój obiad.
Wszyscy oprócz Yumi i Williama pognaliśmy do fabryki. Ja w przeciwieństwie do Odd'a byłam wniebowzięta. Gdy dotarliśmy do skanerów dowiedziałam się co i jak.
-Transfer Patrycji, skan Patrycji, wirtualizacja...

-------------------------------------------------------------

Jest 4 rozdział. Bardzo proszę o komentarze :)
Pozdrawiam
-Julia :3

3 komentarze:

  1. Super rozdział.:) Ogólnie cały blog zapowiada się ciekawie, czekam na to co będzie dalej.:) A tak przy okazji chciałabym Cię zaprosić na swojego bloga, również o CL:
    http://nie-tylko-lyoko-ma-znaczenie.blogspot.com/ - Nie jest jakiś super świetny, moim zdaniem jest dosyć słaby, no, ale może Ci się spodoba.:)
    Pozdrawiam i czekam na next.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że Ci się podoba. Next będzie dziś.:) Na pewno zajrzę na Twojego bloga.
    Pozdrawiam:3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa notka :) Jeśli chcesz wejść też na mojego bloga to zapraszam http://opowiadaniakodlyokoavery.blog.pl

    OdpowiedzUsuń