Translate

sobota, 31 maja 2014

Rozdział 7

O matko!
-J... ja... ci...ę też-powiedział Włoch.
-To może choćmy na spacer do parku-zaproponowałam.
-Okej-zgodził się Odd.
Spacerowaliśmy alejkami w parku ok. godziny, a później usiedliśmy na ławce przy dużym drzewie i zaczęliśmy gadać o różnych rzeczach.
-Patrz!-wykrzyknął blondyn, wskazując palcem za mnie. Gdy się obróciłam zauważyłam Jeremiego bięgnącego w naszą stronę. Machał rękami jak opętany we wszystkie strony.
-Wow! Niewiedziałem, że umiesz tak szybko biegać-chamsko powiedział Odd.
-X... A... XA...-sapał Jeremi.
-X.A.N.A. atakuje!?-wrzasnęłam.
-T... ta...-wciąż nie mógł złapać oddechu.
-Co teraz zrobimy!?-przeraźił się moój chłopak.
-Właśnie? Przecież Aelita i chłopaki są chorzy-zauważyłam.
-Pati! Idź po Yumi do jej domu, a ja z Odd'em poszukamy kogoś do pomocy-Jeremi w końcu mógł coś powiedzieć-Później użyję nowego programu wykasującego pamięć, który stworzyłem i gotowe!
-Ale ja nieznam adresu Yumi-powiedziałam.
-To nic-odparł Odd, wyjął z kieszeni jakąś kartkę i coś na niej napisał-Tu masz jej adres.Pośpiesz się.
-Ok-zgodziłam się i pobiegłam w stronę ulicy.
-Spotykamy się w fabryce!-krzyknął za mną okularnik.
Po jakiś 15 min stałam z Yumi i Hirokim w windzie do fabryki (ich rodzice gdzieś pojechali więc starsza siotra musiała zająć się bratem, ale to nawet dobrze, bo może nam pomoże).
-O! Widzę, że mamy nowego pomocnika-powiedział Jeremi-Idźcie do skanerów. Odd i jakaś Martyna są już w Lyoko.
-Lyoko?-zdziwiłJapończyk-A co to jest?
-To taki świat... Ale i tak zapomnisz...-odparła Yumi.
-Niewydaje mi się...-dodał Hiroki i wszedł do skanera.
Po wypowiedzeniu dwókrotnie regułki przez Jeremiego cała nasza trójka znalazła się w Lyoko. Gdy się zwirtualizowałam, zobaczyłam Odd'a i... o matko!

------------------------------------------

Hejka!
Sorki, że tak długo nie pisałam, ale nie miałam weny :(. Ten rozdział "stworzyłam" w notatniku w środę, gdy jechałam na wycieczkę szkolną więc nie mogłam go wstawić :c. Mam nadzieję, że się nie gniewacie. Jutro postaram wstawić nexta.
Proszę o komentarze i pozdrawiam :)
Juli -_-

1 komentarz:

  1. Hej :)
    Dziękuję za dodanie linku do spisu :*
    Pozdrawiam Lyoko Angel

    OdpowiedzUsuń