Translate

środa, 14 maja 2014

Rozdział 6

Rozdział 6
-Odd!-krzyknęłam, jakbym zobaczyła ducha.
-To tak mi dziękujesz?-zaśmiał się Odd-Gdyby nie ja leżałabyś na podłodze.
-Gdyby ciebie tu nie było nie wpadłabym na ciebie i prawie bym się nie przewróciła-odparłam.
-Dobra... Nie kłóćmy się.-powiedział Odd-Lepiej chodźmy na śniadanie.
-Ok-odpowiedziałam i razem z Odd'em poszłam do stołówki.
* * *
"Po jakimś tygodniu bardzo zbliżyłam się do Odd'a. Nie! Chciałam... Yyy... Zaprzyjaźniłam się z nim. Kogo ja oszukuję?! Przecież się w nim zakochałam! Spokojnie Pati... Ogarnij się." myślałam, gdy na śniadanie przyszedł Odd.
-Hej!-przywitał się.
-Siemka!-odparłam.
Po jakiś 10 min Odd znów się odezwał.
-Pati?-wyszeptał.
-Co?-zapytałam się dość nie wyraźnie, bo miałam kawałek tosta w ustach.
-Czy chciałabyś po śniadaniu...-niepewnie zaczął-...Pójść ze mną... Yyy... Do kina?
-Z miłą chęcią-odpowiedziałam, a Odd się uśmiechnął.
Po pół godzinie siedziałam w ciemnej sali obok mojego... przyjaciela? To chyba dobre określenie. Później poszliśmy do kawiarni i Odd... pocałował mnie! Tak! Hurra!!! I zostałam jego dziewczyną! Tak!!!
-Pati!-dopiero teraz usłyszałam głos mojego chłopaka.
-Sorry... Zamyśliłam się...-wyszeptałam.
-To ja przepraszam... Nie powinienem...-również wyszeptał Odd.
-Nie!-wrzasnęłam i wszyscy na mnie popatrzyli-Ja cię... kocham...-wyznałam, a Odd zaniemówił.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeszcze raz sorry za takie krótkie rozdziały, ale jak już wspominałam nie mam czasu na pisanie dłuższych. W związku z tym nie będę ich wstawiała codziennie. Dziękuję za zrozumienie i pozdrawiam.

2 komentarze:

  1. Hej :)
    Zostałaś już umieszczona w spisie :) Zwracam się jeszcze z jedną prośbą. W miarę możliwości i chęci prosiłabym o umieszczenie linku do spisu na twoim blogu. Chciałabym dotrzeć do większej liczby osób, tak aby każdy wiedział o mojej działalności, a właściwie działalności bloggerów o Cl.
    Nie zmuszam, to tylko prośba :) Nie ma żadnych konsekwencji jeśli się nie zgodzisz.
    Pozdrawiam Lyoko Angel
    [http://spis-opowiadan-o-cl.blogspot.com/]

    OdpowiedzUsuń