Translate

środa, 7 maja 2014

Rozdział 3

Rozdział 3
Nagle ze snu wyrwał mnie jakiś hałas. Ktoś dobijał się do naszego pokoju. Już miałam wstać, ale zobaczyłam, że Aelita otwiera drzwi.
-X.A.N.A. zaatakował-usłyszałam głos Jeremiego.
-Ciiiiiii...-wyszeptała Aelita-Bo obudzisz Patrycję.
-Sorry...-powiedział okularnik.
-Spoko. Idź do fabryki, a ja zaraz przyjdę. Muszę się przebrać-odpowiedziała moja współlokatorka.
-Ok-odparł Jeremi i pewnie pobiegł do tej fabryki. Wymyśliłam, że wezmę moje ubranie, pójdę do łazienki, przebiorę się i będę śledzić Aelitę.
-Ooo!... Hej Pati!... Czemu wstałaś?-zdziwiła się różowo-włosa.
-A nie, nic! Znaczy wstałam do toalety-skłamałam chowając ubrania za plecami.
-Aaa... To dobrze!... Yyy... Chodziło mi o to, że... No... Ktoś walił w drzwi-powiedziała-Dlatego wstałam. Myślałam, że ten hałas cię obudził.
-Nie!-krzyknęłam-Idę do tej toalety!
Wybiegłam z pokoju. Szybko przebrałam się i pobiegłam za odchodzącą Aelitą, oczywiście tak, żeby mnie nie widziała. Po jakimś czasie dotarłyśmy do fabryki. Moja współlokatorka wsiadła do windy. Czekałam na nią, a gdy przyjechała wskoczyłam w jej wnętrze i nacisnęłam jakiś przycisk. Gdy wysiadłam z windy zobaczyłam Jeremiego przy jakimś komputerze. Schowałam się w kącie i przysłuchiwałam się wszystkiemu. Zauważyłam, że Jeremi rozmawia z moimi pozostałymi przyjaciółmi, ale ich nie widziałam. Dopiero po chwili zrozumiałam, że oni są w wirtualnym świecie, który nazywa się Lyoko. Już miałam wyjść z ukrycia, ale zauważyłam, że wszyscy już wrócili. Rozmawiali o czymś. Wspominali jakieś wydarzenie. Mówili coś o "powrocie do przeszłości". Zrozumiałam, że gdy wyjdę z ukrycia Jeremi użyje tego i nie będę nic pamiętała. Nie. Nie zrobię tak. Mam pomysł...

2 komentarze:

  1. Świetne, super, ekstra! Nic dodać nic ująć! Ja znam pomysł! I wiem, że niby dziś ma być druga część 3. rozdziału. Jednym słowem, a raczej trzema: Czekam na nexta! :D

    OdpowiedzUsuń